شيپور شيپور .

شيپور

توليد محتوا سئو محور

هدف از بهينه سازي موتور جستجوگر (SEO) اين است كه Google را به ارسال ماهانه ، هفتگي و حتي روزانه به وب سايت شما هدايت كند. شما اين امر را با كسب سايت خود براي رتبه بندي اصطلاحات جستجوي مربوط به شغل خود انجام مي دهيد.

به نظر شخصي من ، در حال حاضر هيچ چيزي SEO را به عنوان كانال پيشرو نمي خرد. اينگونه است كه من خودم شغل خود را بنا كردم و يك بار فهميدم چگونه اين كار را به درستي انجام دهم ، توانستم نسبتاً سريع ، نتايج خوب طي يك سال و نتايج باورنكردني طي چند سال به نتايج منطقي برسم.



من همچنين مي توانم به طور نامحدود به اندازه گيري اين كانال ادامه دهم ، كه بخشي از كارهايي است كه من با انتشار اين مقاله انجام مي دهم (اين مقاله در صفحه اول گوگل براي جستجوي جستجو "چگونه مي توانم نويسنده نسخه برداري شويم" در مدت 3 ماه رتبه بندي مي شود).

اصولاً ، SEO براي نويسندگان نسخه كپي داراي مزايايي است:

بسياري از صاحبان مشاغل به دنبال استخدام نويسندگان نسخه برداري از طريق جستجو هستند
كانال بسيار مقياس پذير
الگوريتم Google به مدت 20 سال نسبتاً پايدار است
مي توانيد نسبتاً سريع به نتايج جستجوي طاقچه برويد
بيشتر كارها نوشتن است (عالي براي نويسندگان نسخه برداري)
اما همچنين داراي موارد منفي آن است:

براي اجراي مؤثر به طيف وسيعي از مهارتهاي غيرقابل انتقال نياز دارد
مقياس نسبتاً طولاني نسبت به ساير كانالها طول مي كشد
Google به طور فزاينده اي به دور از ايجاد كنندگان محتوا ، ميزان ترافيك را مي دزد
بخشي از دلايلي كه من احساس مي كنم SEO بهترين كانال براي نويسندگان كپي است اين است كه با نوشتن وبلاگ بسيار خوب همكاري مي كند ، كه من هم به نويسندگان كپي توصيه مي كنم كه ارائه دهند. نوشتن هر دو پست مهمان رايگان و محتواي وبلاگ پرداخت شده ، هر دو تبليغاتي را براي خدمات شما و همچنين پيوندهايي براي فعاليت SEO شما ايجاد مي كند. اما اگر به طور فعال SEO را دنبال نمي كنيد ، از بك گراندها سودي نخواهيد برد.

اينجا من در مورد "آيا حتي شلوغي" هستم؟ پادكست ، جايي كه تقريباً همه آنچه را كه درباره SEO مي دانم توضيح مي دهم:



تا اين سال گذشته ، به شما مي گفتم كه SEO يك كانال اصلي بلامنازع براي نويسندگان مشتاق است ، اما در طي 12 ماه گذشته ، يك مدعي جديد دست كم در كوتاه مدت به يك انتخاب بهتر تبديل شده است.

LinkedIn ساختمان مخاطبان
LinkedIn هميشه يك سكوي جذاب براي توليد سرب كسب و كار بوده است ، اما تا يك سال پيش ، واقعاً نوع مكاني نبود كه شخصي بتواند يك زير سودآوري بسازد.

اين همه سال گذشته تغيير كرد كه LinkedIn الگوريتم خود را دوباره نوسازي كرد و ناگهان ، درگيري ارگانيك زنده و خوب بود. من متوجه همان نوع پست هايي شدم كه تعداد زيادي از درگيري ها را جذب مي كردند ، بنابراين تصميم گرفتم ببينم آيا مي توانم اين بازي را انجام دهم يا برخي مطالب را ويروسي كنم.

اولين تلاش من يك طعنه طعنه آميز از اين نوع پست ها بود. اين 897 لايك و 150 نظر داشت



تلاش دوم من يك ارسال جدي تر اما با برخي از كليك هاي آشكار بود. اين تعداد 1،083 لايك ، 92 نظر و بيش از 100K بازديد را از آن خود كرد.



اين تعامل بسيار مجنون براي غواصي مستقيم و بدون مخاطب موجود است. من همچنين سعي كردم مطالب ساده تر را نيز ارسال كنم ، كه بين 20 تا 40 لايك پاپ را با تعداد انگشت شماري از نظرات جمع كردم.

در ضمن ، اين بايد به اندازه كافي براي من جذاب باشد تا بتوانم چند ماه را در كاوش در LinkedIn به عنوان يك كانال gen Lead انجام دهم ، اما تعصب من در برابر رسانه هاي اجتماعي در آن زمان ، و همچنين بيزار بودن شخصي من براي سبك هاي محتوايي كه بيشترين محبوبيت را در اين زمينه داشتند. اين بستر باعث شد كه وثيقه خود را در كانال ايجاد كنم.

امروز ، من شخصاً سه نويسنده نويس مختلف را مي شناسم كه درآمد ماهانه خود را تا 15 كيلو دلار + تقريباً از طريق لينكدين زير به دست آورده اند. آنها به طور مداوم مطالب سرراست و مفيد را ارسال مي كنند و با افراد در طاقچه هايشان ارتباط مثبت برقرار مي كنند. Michal Eisikowitz يكي از اين نويسندگان كپي ، به اندازه كافي مهربان بود كه بتواند در تماسي امتحان كند و داستان اين كه چگونه او يك كانال منجر به تكرار را با استفاده از LinkedIn و يك وب سايت نويسنده فوق العاده ساخته ، به اشتراك بگذارد.



مي توانيد Michal را در لينكدين با كليك كردن اينجا دنبال كنيد. منبع "30 روز اجتماعي" كه او در مصاحبه ما به آن اشاره كرده است ، از اينجا توسط LinkedIn بطور رايگان قابل دسترسي است. و نويسنده فوق العاده مفيدي و متخصص مرتبط با وي كه به شما توصيه مي كند جان اسپيريان را دنبال كنيد ، مي توانيد در اينجا بيابيد.

TLDR در اينجا اين است كه LinkedIn يك گزينه قانع كننده براي كپي نويسان جديد و با تجربه است. هنگامي كه با روند پيچيده دستيابي به رتبه هاي ارگانيك مقايسه مي شود ، ارسال 3-4 بار در هفته در LinkedIn به نظر مي رسد گزينه اي بسيار ساده تر و گسترده تر براي دستيابي به كانال اصلي منجر شود.

بياييد جوانب مثبت را مرور كنيم:

شما را مستقيماً در مقابل افرادي قرار مي دهد كه احتمالاً نسخه نويسان را استخدام مي كنند
به مهارت فني يا مهارت هاي توليد محتوا غيرقابل انتقال نياز نيست
تلاش مضاعف به عنوان شبكه ، كه بسيار مفيد است
بيشتر كارها نوشتن است
به گفته اين ، دو نكته منفي وجود دارد ، به همين دليل من به طور كلي در رسانه هاي اجتماعي ترشح مي كنم:

موفقيت در حال اجرا كاملاً در هوي و پيوند LinkedIn است
شما در نحوه ارائه شغل خود به مشتريان بالقوه روي سيستم عامل محدود هستيد
زماني بود كه مردم در همين فيس بوك تجربه همين سطح موفقيت را تجربه مي كردند. سپس يك شب ، فيس بوك به طور كامل دسترسي ارگانيك را از بين برد ، و ناگهان ، تمام كارهايي كه پيروان را بدست آورده بودند ، اساساً بي ارزش بودند. اين ممكن است در يك اتفاق رخ دهد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۳۹:۲۸ توسط:شيپور كالا موضوع: