شيپور شيپور .

شيپور

بهترين توليد محتوا چيست

اين سوالي است كه توسط بسياري از مردم پرسيده شده است. همه از مدير عامل گرفته تا كارآموز گرين هورن يك سازمان. سوال ميليون دلاري: ايجاد محتواي ديجيتالي چگونه است؟ و چگونه مي تواند به من به عنوان يك مدير بازاريابي كمك كند؟ بنابراين بياييد آن را با 'فرهنگ لغت' مانند تعريف از آنچه كه دقيقا ايجاد محتواي ديجيتال مستلزم لگد زدن.

به گزارش ويكي پديا،ايجاد محتوا سهم اطلاعات در هر رسانه و به ويژه به رسانه هاي ديجيتال براي يك كاربر/مخاطب نهايي در زمينه هاي خاص است. محتوا "چيزي است كه قرار است از طريق برخي از رسانه ها، به عنوان گفتار، نوشتن و يا هر يك از هنرهاي مختلف براي خود بيان، توزيع، بازاريابي و / يا انتشار بيان شده است. اشكال معمولي ايجاد محتوا شامل حفظ و به روز رساني وب سايت ها، وبلاگ نويسي، عكاسي، ويدئوگرافي، تفسير آنلاين، نگهداري حساب هاي رسانه هاي اجتماعي، و ويرايش و توزيع رسانه هاي ديجيتال است. يك نظرسنجي پيو ايجاد محتوا را ايجاد «مردم مادي به دنياي آنلاين كمك مي كنند» توصيف كرد.

jim carrey typing fast

هنگامي كه سوالي را وارد نوار جستجوي مرورگر اينترنتي خود مي كنيد، آن دسته از لينك هايي كه در نتايج جستجوي شما ظاهر مي شوند، محتوا هستند. چه بدانيد و چه نشناسيد، روزانه محتوا مصرف مي كنيد.

كه راهنماي استراتژي بازاريابي شما را از طريق گوگل در بر داشت؟ اين محتواي ديجيتالي است. اون مقاله هاي آنلاين كه علائم آنفولانزاي تو رو تشخيص ميده؟ اين محتواي ديجيتالي است. آموزش ويدئويي در مورد چگونگي ويرايش فيلم ها در ادوبي پريمير؟ تو حدس زدي . محتواي ديجيتال . اخبار داستان ها، فيدهاي اينستاگرام، هاي وبلاگ، فيلم حيوانات ناز، GIFs، memes... تمام مطالب ديجيتال.

اجازه دهيد آن را شناخته شده است، ايجاد محتواي ديجيتال عنصر مهمي از استراتژي آنلاين يك شركت است. و مديران بازاريابي در هر سازمان نياز به فعال كردن استراتژي هاي موثر محتواي ديجيتال به منظور مقياس كسب و كار خود را. هر قطعه از محتوا ايجاد مي كنيد - كه آيا آن را eNewsletters، مطالعات موردي، هاي وبلاگ، و بيشتر-بايد گردد و طراحي شده به درايو چشم انداز به نام تجاري خود را، تقويت دسترسي ارگانيك خود را و افزايش نرخ تبديل خود را.

معني اين در بسياري از كلمات اين است كه اگر شما ايجاد محتوا نيست، پس شما پشت منحني. سال گذشته، مديران بازاريابي و مدير عامل از كسب و كار در سراسر جهان مورد بررسي قرار گرفت و خواسته شد به جزئيات دلايل كسب و كار خود را به صورت آنلاين در طول سال هاي قبل رشد كرده بود. نتايج براي خود صحبت مي كنند.

content creation infographic

يك قاعده شست در ايجاد محتواي ديجيتال اين است كه هر قطعه اي از محتوايي كه ايجاد مي كنيد بايد مفيد و مرتبط با مخاطبان هدف آن باشد. دليل اين كه هر چه محتوا مفيدتر باشد، ساده تر خواهد بود كه مخاطبان آن را به وضعيت خاص خود زمينه سازي كنند و به نوبه خود آن را با ديگران در شبكه خود در ميان بگذارند.

چند مرحله شما مي توانيد براي شروع در محتواي ديجيتال وجود دارد. برخي از اين مراحل ممكن است براي همه انواع محتوا قابل اجرا ن باشد، با اين حال، آن ها به طور كلي در بيشتر محتواي توليد شده توسط برندهاي B2B اعمال مي شوند.

    هدف از مطالب خود را تعيين كنيد: انواع خاصي از محتوا اهداف خاصي دارند. به عنوان مثال مطالعات موردي نشان دهنده تجربه و تخصص سازمان شما در زمينه هاي خاص است. در سمت تلنگر، محتواي ويدئويي مي تواند مورد استفاده قرار گيرد براي درگير كردن جمعيت شناختي متفاوت از طريق محتواي بصري است كه هر دو سرگرم كننده و آموزشي است. تعيين هدف در همان ابتداي فرايند ايجاد محتوا باعث بهبود شانس محتواي شما به نتايج مورد نظر خواهد شد.
    ايجاد محتواي مفيد و با كيفيت: همانطور كه در بالا اشاره شد، يك قاعده شست در ايجاد محتواي ديجيتال اين است كه هر محتواي قطعه اي كه ايجاد مي كنيد بايد مفيد و مرتبط با مخاطبان هدف آن باشد. علاوه بر سودمندي محتوا، بايد تاكيد شديدي بر ايجاد محتواي با كيفيت بالا، حرفه اي نيز وجود داشته باشد.
    ترويج محتوا در رسانه هاي اجتماعي: به اشتراك گذاري محتواي مختلف در هر يك از شركت هاي شما شبكه هاي رسانه هاي اجتماعي دسترسي برند شما را گسترش مي دهد و مقياس را به كمپين ها اضافه مي كند. محتوايي كه در هر سايت به اشتراك مي گذاريد ترجيحاً بايد منحصر به فرد باشد، تا به پيروانتان انگيزه اي بدهد تا شما را در بيش از يك شبكه دنبال كنند. محتوا مانند هاي وبلاگ ، به عنوان مثال ، ممكن است بسياري از ديدگاه ها ، دوست دارد ، و سهام داشته باشد. اين به طور معمول منجر به افزايش رتبه بندي موتور جستجو.
    پياده سازي يك برنامه جستجوگرها: به سادگي حدس زدن كلمات كليدي براي استفاده در سراسر محتواي خود را به اميد آن طنين انداز با مخاطبان خود را به احتمال زياد رفتن به نتايج lackluster منجر شود. اين بسيار مفيد تر براي پياده سازي يك استراتژي سئو رسمي است كه اهرم ابزار مانند Adwords گوگل و ديگر منابع مشابه. يك برنامه جستجوگرها به خوبي تنظيم شده به شما كمك مي كند تا تعيين جستجو شده ترين، شرايط با ارزش براي محل و صنعت خود را.
    پيگيري و تجزيه و تحليل محتوا: در شرايط ايده آل, برنامه تجزيه و تحليل خود را بايد عميق تر به كرم چاله داده شيرجه رفتن —فراتر از نمايش صفحه ساده و پخش ويدئو—براي ارزيابي رفتارهاي افرادي كه در حال مشاهده قطعات خاص از محتوا. همچنين مهم است براي حفظ آگاهي از رتبه بندي خود را در موتورهاي جستجو بالا و به طور مداوم كار براي بهبود آن رتبه بندي.

ما به عنوان بازارياداران تمايل داريم تمركز خود را در زمينه هايي قرار بدهيم كه هميشه به ايجاد محتواي ديجيتال مربوط نمي شوند. ما كلاه هاي زيادي مي پوشيم و اغلب ايجاد محتوا يكي از آنها نيست. بنابراين هنگامي كه آن زمان براي شروع اجراي استراتژي محتواي ديجيتال خود را مي آيد، يك سوال مشترك پرسيده شده توسط بازارياداران اين است كه "از كجا شروع كنم؟"

business analyzing information graphs
چگونه براي رفتن در مورد فرايند ايجاد محتوا

بازارياداران آمريكايي خيلي مشغول هستند. پهناي باند ما محدود است و به همين دليل است كه ما فرايندهايي را براي هر كاري كه انجام مي دهيم ايجاد مي كنيم. ايجاد محتوا هيچ فرقي نمي كند. اين يك مجموعه سازمان يافته از فرايندها است كه از دنبال كردن اين مراحل براي ايجاد محتوا، حذف حدس و گمان، و اجازه مي دهد براي فضاي ذهني خلاق تر است.
تحقيقات جستجوگرها

تحقيقات جستجوگرها -- نام ديگر تحقيق كلمه كليدي -- به شما حجم جستجو از يك كلمه كليدي خاص و يا عبارت نشان مي دهد. نتايج آن جستجو مي تواند به شما كمك كند تا مشخص كنيد كه آيا ارزش سرمايه گذاري ايجاد يك قطعه محتوا در اطراف يك موضوع يا كلمه كليدي خاص را دارد يا نه. انجام برخي از تحقيقات در اطراف كلمات كليدي و عبارات مربوط به صنعت خود را، براي ديدن اگر مردم به اندازه كافي در جستجوي آنها را به توجيه محتواي ساختمان در اطراف. يك عمل معمول اين است كه به هدف كلمات كليدي است كه حجم جستجو ماهانه (MSV) و مشكل كلمه كليدي است كه مربوط به اقتدار دامنه خود را. به عنوان مثال، تلاش براي هدف قرار دادن حجم بالا (بخوانيد: بسيار رقابتي) كلمات كليدي در طول مراحل آغازين تلاش هاي وبلاگ نويسي شما به احتمال زياد نتايج ملموس توليد نخواهد كرد. برخي از ابزار تحقيقات كلمه كليدي بزرگ مانند SEMRush يا Moz كلمه كليدي اكسپلورر است كه مي تواند يك شروع بزرگ در تعيين بهترين كلمات و يا عبارات براي نام تجاري خود را به هدف ارائه وجود دارد, و شروع به ساخت ترافيك و ديد براي محتواي خود را.
نوشتن

صرف نظر از اينكه اگر قدرت ايجاد محتوا شما فيلم ها، گرافيك، پادكست ها و غيره است، نوشتن كپي با كيفيت در محتواي شما براي فرايند ايجاد ضروري است. اما مهم نيست كه نقاط قوت ايجاد محتوا شما چه هستند، اين فرايند به دنبال دستورالعمل هاي بسيار مشابه براي هر رسانه است.

    محتوايي بنويسيد كه از مخاطبان شما پذيرايي مي كند مي خواهد و نياز دارد. استفاده از صداي خود را, euphemisms, و حتي خط طنز خود را به منظور ساخت يك قطعه است كه طنين انداز با اين جمعيت شناسي.
    منحصر به فرد باشيد. شما لازم نيست براي اختراع مجدد چرخ، اما به سادگي regurgitating اطلاعات است كه در حال حاضر خارج وجود دارد قرار نيست براي كمك به شما براي رسيدن به بيننده و يا ايجاد ارزش براي مخاطبان خود را. ايجاد يك رويكرد منحصر به فرد و يا تركيب تحقيقات جديد را به محتواي خود را به آن ايستادگي كردن.
    با صدات صادق بمون هدايت روشن از تلاش براي تحت تاثير قرار دادن مخاطبان خود را با واژگان گسترده اگر آنها به اين ترتيب صحبت نمي كنند. تلاش هاي اضافي خود را براي تحت تاثير قرار دادن به احتمال زياد بي توجه خواهد رفت چرا كه اين ارتباط به سادگي با مخاطبان خود طنين انداز نيست. در عوض ، حفظ قوام در صداي نام تجاري خود را و ايجاد اعتماد با بينندگان خود را
    از عناوين، توضيحات متا و ديگر تيزرها استفاده كنيد تا مخاطبان خود را وادار به خواندن محتواي خود كنيد. سود مطالب خود را درست در عنوان قرار دهيد تا به آنها اطلاع دهيد كه چرا بايد آن را بخوانند.

Editing

ويرايش به عنوان يك كل يك فرايند بسيار ذهني است. بعضي ها دوست دارند محتواي خود را همان طور كه ايجاد مي كنند ويرايش كنند، برخي ديگر ترجيح مي دهند چند روز صبر كنند و كارشان را با چشمان تازه مرور كنند. در هر صورت، شما بايد محتواي خود را در طول ويرايش پالايش, نظارت بر عناصر مانند صدا, زبان, و زيبايي شناسي.
انتشارات

تجمل زندگي در طول اين انقلاب تكنولوژيكي اين است كه انتشار محتواي بازاريابي به همان سادگي كليك كردن بر روي يك دكمه است. اما به آساني به عنوان اين براي تلفن هاي موبايل, روند است كه ساده نيست اگر شما مي خواهيد براي رسيدن به نتايج. بنابراين شما مي توانيد محتواي خود را بلافاصله پس از آپلود منتشر, مطمئن. اما شما به جاي آن مي تواند تاثير خود را با انتظار براي يك زمان مطلوب براي ارسال آن به حداكثر رساندن.

هنگامي كه شما فقط شروع كردن، انتشار محتواي خود را حق دور به احتمال زياد مخاطبان خود را بيش از حد تاثير نمي كند، چرا كه شما هنوز هم در مراحل اوليه ساخت مخاطبان خود هستند. اما اگر در نهايت يك برنامه انتشار بسازيد، مانند تحويل يك جديد هر سه شنبه در هر ثانيه، مخاطبان شما انتظار خواهند داشت كه هاي منتشر شده در روز سه شنبه را ببينند. يك برنامه انتشار اعتماد را با مخاطبان شما ايجاد مي كند در دانستن اينكه آنها مي توانند محتوا را از شما به صورت ثابت انتظار داشته باشند.
چگونه محتواي ديجيتال به شما به عنوان يك مدير توليد محتوا كمك مي كند؟

به گفته هاباسپات، ۴۷٪ خريداران قبل از درگير شدن مستقيم با يك شركت با ۳ تا ۵ قطعه محتواي ديجيتال درگير مي شوند. پس اين يعني چه؟ اين بدان معني است كه محتوا براي هر استراتژي بازاريابي ديجيتال ضروري است. محتوا مي تواند مورد استفاده قرار گيرد براي درگير شدن با مخاطبان و چشم انداز خود را در هر مرحله از روند خريد. در زير يك گرافيك است كه جزئيات اين فرايند، شناخته شده به عنوان "سفر خريداران".

buyers journey infographic


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۵۹:۰۵ توسط:شيپور كالا موضوع:

:: مطالب مشابه
[RelPostTitle] [RelPostTitle]
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :